PowNed lanceert een nieuwe huisstijl en verbeterd logo!
Het bekende roze PowNed-logo heeft een grafisch uiterlijk gekregen, dat goed past bij de nieuwe ingeslagen weg van de omroep. Deze koerswijziging wordt uitgelicht met een verloop van kleuren van het oude roze naar lichtpaars. De puntige vormen in het logo staan voor het scherpe en uitdagende karakter van PowNed. Wat vind jij van het logo? Ben je zelf ook toe aan een nieuw logo? Een logo laten ontwerpen door LogoLove is een slimme keuze! Laat ons je helpen, neem gerust contact met ons op.
Nieuwe huisstijl en logo voor PowNed
“PowNed is niet langer dat vervelende jongetje uit de klas met die eeuwige snottebel, ook verrassen we vriend en vijand steeds vaker met kwalitatief hoogstaande producties, zonder daarbij af te doen aan ons DNA. Bij die verandering hoort ook een nieuwe visuele stijl. En dus presenteren we vandaag vol trots onze nieuwe vormgeving.” Aldus voorzitter Dominique Weesie
Met de nieuwe stijl wil de omroep de PowNed-doelgroep: de netwerkgeneratie, nog beter bereiken. Jonge mensen die continu online zijn kunnen kritisch zijn en laten graag hun stem horen. Daarom zgonnen en willen ze hun kijkers tevreden houden.
Naast het nieuwe logo presenteert PowNed vanaf vandaag ook hun nieuwe identiteit. De sneeuwuil maakt plaats voor een grafische identiteit waarin het logo weggevaagd wordt en op een magnetische wijze weer naar elkaar toegetrokken wordt. De energie en veerkracht van de omroep wordt hiermee duidelijk weergegeven zodat men zich eerder herkent in de huisstijl.
Dominique Weesie: “De komende tijd blijven we vol gas geven, lineair én online, voor de grootste fanbase van Nederland. Met content die schuurt, breekt met conventies en waar iedereen wel een mening over heeft. En dus luidt onze tagline: Iedereen vindt er wat van.”
Wil je hier meer over weten?
Vraag het ons op www.logolove.nl! Wij helpen u graag verder.