Sans-serif

Aa

Serif

Aa

Font size

+ -

Line height

+ -
Light
Dark
Sepia

Kijkers roasten het nieuwe logo te zien op The Apprentice

Kijkers roasten het nieuwe logo te zien op The Apprentice

‘Het lijkt op een drol die het water raakt’

De nieuwe serie van The Apprentice ging vanavond op hilarische wijze van start toen de jongens er niet in slaagden indruk te maken met hun logo voor een luxe cruise, dat vergelijkingen met een drol opleverde. Lord Alan Sugar keerde vanavond terug op het scherm terwijl een nieuwe reeks van twee rivaliserende teams een merk voor een cruiseschip en een ondersteunende reclamecampagne ontwierpen, die ze aan de hoge pieten van de reisindustrie voorlegden.

Het team – geleid door Akshay Thakrar – koos voor de naam Never Ending Nautical om de eeuwigheid van de geest te symboliseren. Ze dachten echter niet goed na over hun reclame, want het logo bevatte niet de naam van het bedrijf, terwijl de afbeelding – groen en bruin in plaats van een passend aqua of blauw – er nogal onsmakelijk uitzag.

Een aantal internetgebruikers reageerden op het nieuwe logo

Harry zei tegen Akeem Bundu-Kamara, die meewerkte aan het ontwerp: “Akeem ik ben erg teleurgesteld over dit logo, het schreeuwt geen luxe uit. Lord Sugar ging zelfs zo ver dat hij het het ‘slechtste logo dat ik ooit gezien heb’ noemde.

Navid Sole probeerde het schokkende ontwerp goed te praten en zei: ‘Ik weet dat het een beetje een vreemd logo is, maar als iets vreemd is, onthouden mensen het.’

De nieuwe serie van The Apprentice ging vanavond op hilarische wijze van start toen de jongens er niet in slaagden indruk te maken met hun logo voor een luxe cruise, dat vergelijkingen met een drol opleverde.

Navid Sole probeerde het schokkende ontwerp goed te praten en zei: ‘Ik weet dat het een beetje een raar logo is, maar als iets raar is, onthouden mensen het.’

Reagerend op het logo, twitterde een kijker: ‘Akeem’s logo lijkt op een drol die het water raakt.’

Een ander was het ermee eens: “Nooit eindigend nautisch – het logo lijkt op een drol die door het toilet wordt gespoeld.

Gekscherend over de blunder, woog een ander mee: ‘Hoe kun je de naam van de cruise niet op het logo zetten? Deze jongens zijn waardeloos.’

‘WAT DE HEL IS DAT LOGO,’ eiste een andere kijker te weten.

Een lachte: ‘Waarom heeft het logo een been en een arm ik huil.’

‘Ik kan er niet over uit hoe waardeloos dat logo is. Sorry jongens,’ verklaarde een ander.

Het logo liet een kijker in absolute hysterie achter toen ze tweette: ‘Schreeuwen om het yoga-poep logo’.

Toen alles gezegd en gedaan was, gaf Lord Sugar het eerste ontslag van de nieuwe serie en de meisjes waren veilig nadat ze door waren naar de volgende ronde.

Geef een antwoord