Bij Logolove houden we van goede logo ontwerpen en volgen we de logo ontwerp trends op de voet. Logo ontwerp is belangrijk, zowel omdat een goed ontwerp esthetisch mooi is als …
Het Albert Heijn logo… op je gezicht?!
Een Amerikaanse man heeft een Albert Heijn-logo op zijn gezicht getatoeërd. Carl Adams heeft goede herinneringen aan de Zaanse supermarktketen, van zijn tijd in Nederland naar eigen zeggen. Hij heeft …
Kies je voor een website of een blog?
Er zijn twee vragen die ons vaak worden gesteld. Beide draaien om het onderwerp bloggen en websites: wat is het verschil tussen beide? en “moet ik een blog of een …
5 wordpress tips voor beginners (deel 2)
Zoals vorige week beloofd… WordPress tip 3, 4 en 5 door LogoLove! 3. Installeer een SEO-plugin SEO (Search Engine Optimization) is cruciaal voor het succes van elke website. Zonder SEO …
5 wordpress tips voor beginners (deel 1)
WordPress is niet altijd even makkelijk en daarom heeft LogoLove 5 tips klaar staan voor WordPress beginners. WordPress is een belangrijk CMS-tool die gebruikt wordt door veel andere bedrijven. WordPress …
Zijn moderne logo’s saai?
Afgelopen jaar zal ongetwijfeld de geschiedenis ingaan als een van ergste voor velen, met plannen en doelen die voor veel mensen over de gehele wereld verpest zijn. En het lijkt …
Kia krijgt een nieuwe bedrijfsslogan en een nieuw logo
We zijn heel benieuwd wat jij ervan vindt… Kia wil haar bedrijfsslogan en -logo om veranderen om de nieuwe premium waarde te weerspiegelen van hen. Hun eerdere slogan ‘’the power …
Automerken die hun logo omgooien! Deel 3/3
Nissan Het Japanse automerk Nissan heeft onlangs zijn logo eerder deze maand bijgewerkt, toen het een vlakke en meer gestileerde versie van zijn vorige embleem lanceerde, dat een verhoogd, levensecht …
Automerken met een nieuw plat logo deel 2/3
BMW Eerder dit jaar in maart heeft BMW een minimalistisch herontwerp van zijn logo uitgerold, waarbij een nieuwe, transparante achtergrond werd geïntroduceerd. Het was de eerste keer dat de Duitse …
Automerken gooien hun logo’s om! Deel 1/3
Na de rebranding met driedimensionale, chromen logo’s in de jaren ’80 en ’90, kiezen allerlei autofabrikanten, van Nissan tot BMW voor vlakke ontwerpen om de relevantie in de digitale wereld …