Het logo van Amazon bevat een aantal opvallende details. In dit artikel zoomen we in op deze details en proberen we te verklaren, waarom ze in het logo ontwerp opgenomen …
Geschikt huisartsenpraktijk logo laten ontwerpen
Ook wanneer je een huisartsenpraktijk hebt, mag een uniek logo niet ontbreken. Een huisartsenpraktijk logo bestaat bijvoorbeeld vaak uit het symbool van EHBO, een kruis, in combinatie met de naam …
Inzoomen op het Toblerone logo
Inzoomen op het Toblerone logo laat je tal van prachtige details zien, die veel mensen missen. Allereerst is het goed om uit te zoeken, waar dit merk vandaan komt. Toblerone …
Logo ontwerpen voor een autogarage: waarop moet ik letten?
Een logo ontwerpen voor een autogarage lijkt op voorhand wellicht eenvoudig: je combineert het symbool van een auto met de naam van de garage. Het resultaat is een generiek logo, …
Een groen logo laten ontwerpen: waarop moet ik letten?
De kleur van een logo heeft vaak een grote invloed op de uitstraling hiervan. Zo bepaalt de kleur in grote mate, waarmee een logo geassocieerd wordt. Een groen logo kan …
Stappenplan : een accountant logo laten ontwerpen
Het ontwerpen van een logo voor accountantskantoren brengt de nodige uitdagingen met zich mee. Vaak kiest men voor een logo ontwerp, welke bestaat uit de combinatie van een symbool met …
5 logo design tips voor 2020
Wil je het nieuwe jaar goed beginnen met een uniek logo voor je organisatie? Laat in dat geval een geheel nieuw logo ontwikkelen, of pas je bestaande logo aan. In …
Aan de slag: logo ontwerpen voor een autobedrijf
Een logo ontwerpen voor een autobedrijf begint bij een eerste schets. In deze schets kun je alles verwerken wat in je opkomt! Kies je voor een of meerdere symbolen? Combineer …
Je creatieve stijl gebruiken bij een make-up logo ontwerpen
Gebruik je creativiteit die je inzet bij het opmaken van mensen ook bij het ontwerpen van een make-up logo. Regelmatig onderschat men het belang hiervan! Met online tools kun je …
Logo ontwerpen voor consultancybedrijven: waar te beginnen?
Een consultancybedrijf moet betrouwbaarheid uitstralen. Klanten moet het gevoel hebben dat wat je zegt ook daadwerkelijk klopt! Het advies wat jij ze geeft zal immers gebruikt worden om een product …