Wat betekent blauw in design? Waarom is blauw zo’n populaire merkkleur? Als ontwerper moet je meer van kleuren weten dan alleen welke goed bij elkaar passen. Kleuren hebben veel verschillende …

Wat betekent blauw in design? Waarom is blauw zo’n populaire merkkleur? Als ontwerper moet je meer van kleuren weten dan alleen welke goed bij elkaar passen. Kleuren hebben veel verschillende …
Walmart bereidt zich stilletjes voor om de metaverse binnen te gaan Walmart lijkt zich in de metaverse te wagen met plannen om zijn eigen cryptocurrency en verzameling NFT’s te maken. …
Hoe gebruiken merken NFT’s en wat betekent dit voor de toekomst? Non-fungibele tokens (NFT’s) maakten dit jaar nogal wat ophef en zijn snel veranderd van iets obscuur en nerdigs in …
No-code tools zijn geen vervanging voor menselijke expertise Je hoort er steeds vaker over: No-code websites. No-code betekent niet dat je geen coders nodig hebt. Hulpmiddelen zoals Webflow of Airtable …
4 redenen waarom afbeeldingen belangrijk zijn op een website Afbeeldingen op je website dienen veel meer dan je ontwerp er goed uit te laten zien. Als ze effectief gebruikt worden, …
Hoe iconen en typografie winnende muzieklogo’s maken Als we het woord muziek horen, is het eerste wat in ons opkomt het geluid. Goed klinken is zeker het belangrijkste als het …
Wat is het belang van web design voor je doelgroep? Je website moet ontworpen worden met oog voor je doelgroep en moet ervoor zorgen dat deze de gebruikerservaring verbetert. Je …
Waarom is een logo belangrijk voor een bedrijf? Deel 2 Het is memorabel Je logo leidt het paard naar water. Logo’s zijn een punt van identificatie; ze zijn het symbool …
Waarom is een logo belangrijk voor een bedrijf? Als je alle factoren overweegt die een rol spelen bij het opbouwen van een bedrijf, lijkt het maken van een logo misschien …
4 Stappen om een merk op te bouwen – Deel 2 Positioneer je product en bedrijf Een bedrijf positioneren houdt in dat je beslist hoe je je producten of diensten …